Tijdens de zomervakantie is de vestiging in Hoorn gesloten van 8 t/m 12 augustus en de vestiging in Alkmaar van 25 juli t/m 5 augustus 

Klachtenprocedure

Ondanks onze inspanningen kan het gebeuren dat u over bepaalde zaken niet tevreden bent. Wij vinden het vervelend als u met deze klachten blijft rondlopen. Het uiten van uw mening is voor ons van groot belang. Daarom voor u en ons deze klachtenprocedure.

Teneinde uw klacht in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u het klachtenformulier in te vullen en dit bij ons af te geven of naar ons te sturen ter attentie van de directie. Wij zullen er alles aan doen om samen met u de juiste oplossing te vinden. Uiteraard kunt u ook gewoon rechtstreeks uw behandelaar aanspreken en problemen op een meer informele manier ter sprake brengen.

Procedure

Indien u een klacht indient, zal onderstaande klachtenprocedure doorlopen worden samen met uw leverancier.

Doorloop het interne klachtenprotocol

Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en samen met u een oplossing zoeken. Belangrijk hierbij is dat wij u goed op de hoogte houden van hetgeen gaat gebeuren. Mocht u een schriftelijke klacht indienen dan zult u binnen 5 werkdagen een bevestiging van ons ontvangen en proberen wij u binnen 10 werkdagen een oplossing aan te bieden. Wij gaan ervan uit dat wij uw klacht zo veel mogelijk ter plaatse kunnen oplossen of u direct kunnen vertellen wat wij gaan doen.

Klachtencommissie Orthopedische en Medische hulpmiddelen

Indien u of uw leverancier niet tevreden is met de geboden oplossing heeft zowel u als de leverancier de mogelijkheid om gebruik te maken van de Klachtencommissie Orthopedische en Medische hulpmiddelen van de NVOS-Orthobanda. Hier kunt de klacht op verschillende manieren indienen:

De klachtencommissie neemt binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht contact met u op. Zij vragen uw toestemming om uw dossier op te vragen en eventueel aanvullende benodigde informatie. Nadat het dossier compleet is, ontvangt u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging van de klachtencommissie. Daarna gaan zij via het principe van hoor en wederhoor kijken wat er aan de hand is en wat een passende oplossing kan zijn. Zodra zij voldoende informatie hebben geven zij hun oordeel aan beide partijen af.  De klachtenregeling kunt u hier downloaden: https://www.nvos-orthobanda.nl/klachtenregeling.

Wij zullen uw klacht met zorg behandelen